۱۳ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۴۹

سردار مجتبایی:

۹ باند سرقت طی سال جاری در قم شناسایی شد

۹ باند سرقت طی سال جاری در قم شناسایی شد

قم - فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی و دستگیری ۹ باند سرقت طی ۹ ماه گذشته در قم خبر داد و گفت این سارقان در بیش از ۸ استان کشور اقدامات به فعالیت‌های مجرمانه می‌کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کاظم مجتبایی قبل از ظهر یکشنبه در جلسه قرار‌گاه مشترک مبارزه با سرقت که در محل پلیس آگاهی استان با حضور استاندار برگزار شد، اظهار کرد: استانداری به موضوع امنیت در قم نگاه ویژه‌ای دارد و با حمایت‌هایی که از سوی شورای تآمین صورت می‌گیرد امیدواریم امنیت در همه حوزه‌ها برقرار بشود.

وی با بیان اینکه استان قم در بحث امنیت روانی و جلب رضایتمندی مردم در سطح کشور جزو رده‌های بر‌تر قرار دارد، گفت: این جایگاه با هماهنگی و وحدت عمل در بین تیم‌های امنیتی به دست آمده است.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه قم از نظر امنیتی در رده دوازدهم کشور قرار گرفته است، افزود: تلاش و پیگیری در مورد امنیت قابل قبول و رضایت نسبی مسؤلین ایجاد شده است.

افزایش سرقت از منازل در قم

وی با اشاره به افزایش سرقت از منازل در قم عنوان کرد: خوشبختانه با دستگیری و متلاشی کردن چندین باند از سارقان این مورد نیز رو به کاهش است و در ۹ ماه گذشته در سرقت‌های مهمی چون سرقت خودرو، موتورسیکلت و مغازه کاهش ۳ تا ۱۶ درصدی را در استان شاهد بوده‌ایم.

مجتبایی با اشاره به اینکه در ۹ ماه گذشته ۹ باند سرقت منزل شناسایی و دستگیر شدند، گفت: این سارقان در بیش از ۸ استان کشور اقدام به فعالیت‌های مجرمانه می‌کردند.

وی با بیان اینکه اکثر سارقان بین ۱۷ تا ۲۲ سال سن داشتند و حدود ۱۲۰ فقره سرقت را انجام داده‌اند، توضیح داد: تلاش و اقتدار پلیس و درایت پلیس آگاهی استان ستودنی است که توانسته این سارقان حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر نماید و امنیت و آرامش را نه تنها در قم بلکه در استان‌های دیگر ایجاد نماید.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: پلیس قم مصمم است با تمام سارقان به ویژه سارقان منازل که موجبات نگرانی همشهریان را فراهم می‌کنند با جدیت برخورد کند.

کد خبر 2454919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha